advancedridah

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Kakan - 20 januari 2010 18:58

Oj vad allt blev vimsigt, men nu har jag i alla fall bytt ridgrupp helt utan förvarning xD
 
Började med att jag skulle rida igen i Älins grupp. Till en början gick det bra, men sen gick det inte men sen så fick jag ändå. Vimsigt värre!
 
Trodde jag skulle få rida min älskling Globus, men ack nej :( Jag fick rida Mine istället. Egentligen tycker jag om att rida henne, men hon är såååå envis att man blir tokig. Och jag tycker inte om att ständigt klatscha med spöet så det bara dånar i hela ridhuset.
 
Ja, början gick dåligt. Jag var nervös, det kändes lite som någon slags uttagning. Hästkraken ville knappt gå framåt. Bra första intryck tyckte jag och försökte få henne med på noterna men hon var envis så skrittade mest runt kändes det som. Vi gjorde lite skänkelvikningar och det gick bra några gånger.
 
På slutet gick hon jättefint, på tygel och allt. Slappnade av mer och sammarbetade. Så slutet kändes riktigt bra. Hoppas jag kan ta med det till nästa lektion.
 
Så efter kort övervägande så bytte jag grupp. Känns lite sorgligt för jag känner mig vid det här laget mer hemma i min grupp. Men jag vill utvecklas och lära mig nya saker, och sen så vill jag gärna gå med Älin. Så.. Det blev som det blev!

Presentation


ADVANCEDRIDAH LIKSOM BAAAARA!

Omröstning

Visst kan Globus gå dressyr?!
 Klart han kan! Alla kan!
 Jodå, men inge bra.
 HAN ÄR EN STJÄRNA!
 Nej, jävla köttbulle det där asså.
 Jag vet inte, har inte sett han in action.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards