advancedridah

Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

Hälsingland ändå!

Av Kakan - 29 juni 2011 21:58

Har börjat med överdrivet mycket utropstecken igen men vafan - LEV MED DET!
 
Det ser i alla fall ut som att vi ska åka till Hälsingland i alla fall i år och jag är asgla över det såklart. Min sommar har hitills varit ganska deprimerande, även om den haft sina stunder, så jag ser fram emot att komma till Norrland och se naturen, gå ut med Dalton, förmodligen rida lite på Corissa.. Ja, vi får se vad som händer.
 
I alla fall så skulle jag gärna vilja ta med mig någon och mamma skulle också vara jätteglad om någon kunde kunna tänka sig följa med så jag får lite mer.. Stimulans eller ja, vafan man nu ska säga xD Så om någon KAN (vet att många har sommarjobb och så nu..) så säg jättegärna till för som sagt: det blir ÄNNU roligare att ha med sig en kompis eller två :D
 
Men nu ska jag spela NP. Är fan svårt idag. Vi spelar mot Altador idag och förut har jag typ alltid fått 10-0, men nu äre knappt att jag får 5 mål! GOSH! Men ja.. Är inte riktigt lika målinriktad som tidigare men kul tidsfördriv.. Eller..
 
AJA PUSS Å KRAM!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kakan - 11 juli 2011 17:18

Näe vet ni vad! Nu byter jag blogg, here's the link *confetti thrown*http://lyktstolpenkltre.blogg.se/ Vet att ni diggar namnet.Näe, but i do.Kommer vara lite mer allmän och så. Inte bara hästisar! Men ändå mycket häst, såklart, då ridningen drar igå...

Av Kakan - 26 juni 2011 02:48

Ja.. De är ju i för sig inte mina hästar men fyfan vad jag saknar mina hästar! Har inte varit i stallet på evigheter och jag gör typ ingenting på dagarna, är bara hemma och spelar. Igår hade jag lite omväxling i alla fall, va hos Paulina som fyllde å...

Av Kakan - 22 juni 2011 23:39

Skrev nyss in denna på fejj men seriöst - DEN ÄR SÅ JÄVLA ROLIG! Ja, det är synd om hästen men annars, tycker ni inte han fick det han förtjänade? Klantarsel!    Har ni några invändningar så är det bara att kommentera 8) ...

Av Kakan - 20 juni 2011 23:15

För några timmar sen fick jag då reda på vilken ridgrupp jag ska börja i och det blir gruppen på måndagar kl 19.10. Tyvärr, Älin, men din ridtid är för tidig och det här var den gruppen som ridskolan erbjöd :/ Har ridit i denna grupp förut, ridlärare...

Av Kakan - 20 juni 2011 01:28

Äntligen! Äntligen så har bloggplatsen fixat så man kan bestämma vilken ordning bilderna ska vara i. FUCK YEA! Tänkte kolla lite på min ridning genom åren i ren tristess. Let's start! Har ju ridit sen... 2004 eller 2005. Men har inte bilder sen dess ...

Presentation


ADVANCEDRIDAH LIKSOM BAAAARA!

Omröstning

Visst kan Globus gå dressyr?!
 Klart han kan! Alla kan!
 Jodå, men inge bra.
 HAN ÄR EN STJÄRNA!
 Nej, jävla köttbulle det där asså.
 Jag vet inte, har inte sett han in action.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards