advancedridah

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Kakan - 2 januari 2010 20:06

Hahahah, jag blev inspirerad av Denise's blogg och tänkte därför göra en utvärdering av 2009. Hade tänkt lägga in massa bilder oxo, men det krånglar bara då så jag struntar i det och fyller på med dem allt eftersom :)
 
Innan jag börjar kan jag ju tillägga att både jag och plastsyster Frida är sjuka, hosta har jag och Frida har feber. Inte kuul, men vi har spelat massa hästspel idag. Starshine och Stallets hemlighet xD Lite töntigt äre ju, man fyller ju 16 om några månader, men jag kommer nog aldrig bli äldre än 5 år i sinnet 8)
 
NU TILL UTVÄRDERINGEN! :D
 
Januari: Kommer inte ihåg särskilt mycket. En sak som jag kom ihåg var att ridningen började igen och jag var trött x)
 
Februari-Mars: Kommer inte ihåg ett skvatt xD
 
April: Fick katt :D Sålde marsvin :(
 
Maj: *Förträngt*

 
Juni: Fyllde år, var på Strömsholm och fotade. Var på Gärtuna för första gången oxo 8D
 
Juli: Hyrde häst med Oliwia <3 Två fantastiska veckor! Väldigt synd att Oliwia ramla av dock och att hon var tvungen att åka till sjukhuset! Men tack och lov var hon oskadd. Var också väldigt dåligt väder på slutet, vilket var väldigt synd. Åkte sen hem till Östertälje.
 
Augusti: Var hos pappas jobbkompis bekanta som hade stall ute i Gärna. Fick rida hennes gamla islandshäst Faxi. Plockade hem många bra övningar för att få hästen mjuk och med på noterna. Lärde mig också mycket om skötsel och fick longera hennes friesersto Tosca. Trés drole! :D
 
Hann också åka ut till Berga Naturbruksgymnasium och Fors Gård. Sen började ridningen och då var jag otroligt peppad inför en ny termin. Hade också fått några nya tjejer i gruppen som var mycket trevliga 8)
 
September: Var och kollade på Denise då hon hopptävlade på Hufvudsta 8D Tror jag va hos henne sen någon gång efteråt men om det va i september vet jag ikke xO
 
Oktober: Hmm.. xD
 
November: Tror jag var på öppet hus på Djurgymnasiet och Real. Gick på dressyren på Stockholm Horse Show! :D
 
December: Var på lucia och hoppclinic och mycket mer på ridskolan. Och ridit Globus massa och fått jättemånga bra julklappar, bland annat den snart mycket använda ryktlådan. Har för övrigt provborstat med ryktborsten på katten x)
 

Här är en bild på Tosca som föl. Hittade den bara helt random på nån hemsida. Fett söt x)
 
Menmen.. Hare gött!

Presentation


ADVANCEDRIDAH LIKSOM BAAAARA!

Omröstning

Visst kan Globus gå dressyr?!
 Klart han kan! Alla kan!
 Jodå, men inge bra.
 HAN ÄR EN STJÄRNA!
 Nej, jävla köttbulle det där asså.
 Jag vet inte, har inte sett han in action.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards