advancedridah

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Kakan - 1 januari 2010 01:53

.. att skriva ett inlägg, hahah x)
 
Nu äre 2010! Jag hade typ förväntat mig att få en kick då vi firade sådär vi tolvslaget, men nänä.. Jag frös bara häcken av mig. Är så jävla kallt och jobbigt nu. Hatar värme, men nu får det faktiskt ta och bli lite varmare innan jag kolappsar. Tänderna klapprar så fort man tar steget ut ur ytterdörren!
 
Ville mest skriva ett inlägg för att det skulle stå 2010 i menyn *tönt* Då ser det mer proffsigt och ruttinerat ut "heheheh, jag har bloggat i 2 år" typ.. Fast det har jag ju inte egentligen.
 
Tycker synd om pållarna just nu. Fyrverkerier och sånt. Texas hade tydligen dampat över smällarna, stackarn.. Hoppas han inte blir alltför orolig, Denise!
 
Sitter samtidigt och försöker skriva in saker i min kalender. Har ni något som jag måste skriva in så säg till. Ja, jag har skrivit in de flestas födelsedagar redan x)
 
ÅÅÅÅÅÅÅH! 11 dar kvar tills skolan börjar, can't wait! Vill höja betygen. Har.. 160 poäng. Inte så bra kanske, men jag är nöjd. Kunde inte få så mycket bättre just det här året. Lite sur på mig själv att jag sumpade hemkunskapen, det är ju typ lättaste ämnet att få mvg i och jag fick g xD *sigh* I dagsläget har jag 2 ig:n, 4 VG och resten G. Sen har jag inte haft teknik än.
 
MÅSTE KOMMA IN PÅ DJURGYMNASIET D:
 
Aja.. Gott nytt år, åter igen!

Presentation


ADVANCEDRIDAH LIKSOM BAAAARA!

Omröstning

Visst kan Globus gå dressyr?!
 Klart han kan! Alla kan!
 Jodå, men inge bra.
 HAN ÄR EN STJÄRNA!
 Nej, jävla köttbulle det där asså.
 Jag vet inte, har inte sett han in action.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards