advancedridah

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Kakan - 6 maj 2011 21:25

JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT KONSTIG XD
 
Men ja.. Idag hade vi ett litet studiebesök till en skog. Det var kult, men ganska tröttsamt då man hade vinterjacka och allt med sig. Anledningen till att jag skriver är att jag faktiskt sett några hästar idag (WOW!) och det är ju såklart värt att skriva om. Fast jag såg bara dem genom ett staket samt en som travade förbi oss med ryttare i full rulle. En häst bakom staketet var brun, och en va vit och sen så såg jag också en brungul sak. Hästen som travade förbi oss var brun och den hade martigal på sig.
 
OCH DETTA VAR SÅ JÄVLA INTRESSANT! Skiter fan på mig.


Bild från dagen, fotad av Moa Wallerstein x)

Presentation


ADVANCEDRIDAH LIKSOM BAAAARA!

Omröstning

Visst kan Globus gå dressyr?!
 Klart han kan! Alla kan!
 Jodå, men inge bra.
 HAN ÄR EN STJÄRNA!
 Nej, jävla köttbulle det där asså.
 Jag vet inte, har inte sett han in action.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards