advancedridah

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Deeper down in chinatown!

Av Kakan - 20 april 2011 21:42

Ja, jag har den låten på huvudet xD Gay ._.

Idag är jag på lite gladare humör. Sorry för värsta deppinlägget igår men ja.. Det är inte kul att känna att man är värdelös. Bara att ta nya tag nästa ridtur! Det konstiga är att jag aldrig känner mig nervös på ponny, och därför funderar jag faktiskt smått på att gå ned på ponny igen, men alla ridlärare måste typ ha damp på mig, som jag velar fram och tillbaka men jag vill VERKLIGEN! Älins grupp är så mysig <3
 
Men ja, som ni kanske gissat så följde jag med Älin idag då hon red, hon hade Chiko :) En mysig pillevink det där. Har bara ridit honom typ en gång, men han har utvecklats väldigt bra sen jag red honom tydligen så.. Ja! Tänkte inte säga så mycket mer but.. Älin: YOU GO GIRL! Du rider bra, bby, bara att tänka på händerna och armarna, men ja.. Jag vet hur det är. Själv kommer jag aldrig ifrån det. IT SUCKS MAN!
 
Och en till grej: JA! Vi ska bli skötare tycker jag. Annars blir jag arg. Vore kul att få vara i stallet lite mer känner jag. Du kan ta Nansen eller Chiko så tar jag.. Ja, det får väl bli någon ponny da. Om inte du vågar dig på någon storhäst. Alla hästar är jättesnälla! Speciellt Bontje, tror du skulle gilla na :D Själv funderar jag på, om det ska vara ponny.. Typ. Äuhm.. Nej, förresten, jag tar den som inte har någon istället xD Känns så taskigt annars.
 
MEN NU TILL BILDERNA!


Rompaaaa! 


Chiko är fett pepp 8)


Mysigt väder 8')


AAAAAH GLOBUS HERREGUD HAN ÄR SÅ FIN JAG TAR FAN LIVET AV MIG!! <3


Motljus -.-


Daisy 8)


Älin kollar på mig och ba: what the hell? Fin hest :D Snodd -.-


YEAH!


Travelitrav! Ja, jag älskar att fota i ridhus!


GLOBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUS <3


BÄEUUUUUUUUUUUU xD


Killen! <3 Va tvungen att fota han för han va så fin 8)  genomtramp? ;o


Galopp!


Tajt ass.




AAAAAAAAAAAH SKITSÖT! <3


Älin kommer typ döda mig för att jag la upp den här bilden (A)


Gudomligt söt! Fast det tycker ju jag om alla hästar x)


Också Killen <333 Min bejb. Kolla ådrorna på benen, reowr!
 
Onödig information:
- Jag har ändrat mitt tredjehandsval på tävlingen till Kabaré istället för Rita för att försöka undvika att jag får henne nästa gång xD Känns lite tråkigt att tävla på samma häst, even though i love her and all.. FÖRLÅT RITA <3 Fast ja.. Frågan är ju om det blir någon tävling om jag fortsätter rida som en jävla fitta..
- Jag vill ha en ny kamera, för seriöst.. Kolla ridhusbilderna - INTE OKEJ..
 
Japp, det var väl det. Tjaba!

 
 
Ingen bild

ÄLiN

21 april 2011 16:46

TAAAACK Karin 8D fett kul att du följde med :) asså min jävla armabågar, ska för i helvete limma fast dem nästa gång!!
Vi får kolla upp det där med sköthäst :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kakan - 11 juli 2011 17:18

Näe vet ni vad! Nu byter jag blogg, here's the link *confetti thrown*http://lyktstolpenkltre.blogg.se/ Vet att ni diggar namnet.Näe, but i do.Kommer vara lite mer allmän och så. Inte bara hästisar! Men ändå mycket häst, såklart, då ridningen drar igå...

Av Kakan - 29 juni 2011 21:58

Har börjat med överdrivet mycket utropstecken igen men vafan - LEV MED DET! Det ser i alla fall ut som att vi ska åka till Hälsingland i alla fall i år och jag är asgla över det såklart. Min sommar har hitills varit ganska deprimerande, även om den h...

Av Kakan - 26 juni 2011 02:48

Ja.. De är ju i för sig inte mina hästar men fyfan vad jag saknar mina hästar! Har inte varit i stallet på evigheter och jag gör typ ingenting på dagarna, är bara hemma och spelar. Igår hade jag lite omväxling i alla fall, va hos Paulina som fyllde å...

Av Kakan - 22 juni 2011 23:39

Skrev nyss in denna på fejj men seriöst - DEN ÄR SÅ JÄVLA ROLIG! Ja, det är synd om hästen men annars, tycker ni inte han fick det han förtjänade? Klantarsel!    Har ni några invändningar så är det bara att kommentera 8) ...

Av Kakan - 20 juni 2011 23:15

För några timmar sen fick jag då reda på vilken ridgrupp jag ska börja i och det blir gruppen på måndagar kl 19.10. Tyvärr, Älin, men din ridtid är för tidig och det här var den gruppen som ridskolan erbjöd :/ Har ridit i denna grupp förut, ridlärare...

Presentation


ADVANCEDRIDAH LIKSOM BAAAARA!

Omröstning

Visst kan Globus gå dressyr?!
 Klart han kan! Alla kan!
 Jodå, men inge bra.
 HAN ÄR EN STJÄRNA!
 Nej, jävla köttbulle det där asså.
 Jag vet inte, har inte sett han in action.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästbok

Länkar

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards